روزانه ها

روزانه ها را برای دلم می نویسم، شاید به کار دل شما هم بیاید

روزانه ها

روزانه ها را برای دلم می نویسم، شاید به کار دل شما هم بیاید

این چهارمین آدرسی ست که من به عنوان وبلاگ از اون استفاده می کنم. اولیش به صورت کلی فیلتر شد(blogspot)، دومی ش که یک کار مشترک بود(با امیر)، توسط سرویس دهنده حذف شد(bloghaa) و سومی هم(باز هم bloghaa) به دلیل نامعلومی دچار نقص در ارائه خدمات توسط سرویس دهنده شد(چیزی شبیه به downشدن سرور) و به کلی از بین رفت.
این چهارمین آدرس منه.
الیته یک کانال تلگرام هم هست که به موازات این وبلاگ به روزرسانی میشه: https://telegram.me/roozaaneha
از این پس من را اینجا بخوانید.
امید به دائمی شدن این آدرس.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سرآغاز مجدد

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

سلام دوستان.
مدتها بعد از تعطیلی وبلاگهام، دنبال این بودم که یک وبلاگ دیگه باز کنم اما دیدم با راه افتادن شبکه های اجتماعی و به خصوص کانال های تلگرام، خیری توش نیست. در واقع کسی دیگه حوصله ی سر زدن به وبلاگ و این جور چیزها رو نداره.
این شد که گفتن من هم یک کانال تلگرام بزنم. مگه ما چمونه؟
با همه ی این توصیفات، یک کانال تلگرام(روزانه ها) باز کردم تا بتونم مطالبی رو توی اون قرار بدم. در کنار اون کانال، این وبلاگ رو راه انداختم تا مطالب به صورت موازی در هر دو قرار بگیرن. البته باید دید کدوم فایده دارن تا کار به صورت جدی توی اون رسانه ادامه پیدا کنه.

اسم این دو رسانه رو از اسم همیشگی(روزمرگی) به روزانه ها تغییر دادم چون اینقدر روزها و ساعت ها به تندی می گذرن که دیگه روزمرگی معنای خاصی برام نداره.

اگه خواستید می تونید دیگران رو رسانه ها این گروه کنید.
با تشکر.
م.صادق

-----------------------------------------
این مطلب در تلگرام: اینجا
  • م.صادق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی