روزانه ها

روزانه ها را برای دلم می نویسم، شاید به کار دل شما هم بیاید

روزانه ها

روزانه ها را برای دلم می نویسم، شاید به کار دل شما هم بیاید

این چهارمین آدرسی ست که من به عنوان وبلاگ از اون استفاده می کنم. اولیش به صورت کلی فیلتر شد(blogspot)، دومی ش که یک کار مشترک بود(با امیر)، توسط سرویس دهنده حذف شد(bloghaa) و سومی هم(باز هم bloghaa) به دلیل نامعلومی دچار نقص در ارائه خدمات توسط سرویس دهنده شد(چیزی شبیه به downشدن سرور) و به کلی از بین رفت.
این چهارمین آدرس منه.
الیته یک کانال تلگرام هم هست که به موازات این وبلاگ به روزرسانی میشه: https://telegram.me/roozaaneha
از این پس من را اینجا بخوانید.
امید به دائمی شدن این آدرس.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

انتخابی

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

توی دفتر پژوهشکده نشسته بودیم. در نیمه باز بود و صدای رفت و آمد دخترهای دانشجویی که وارد سالن مطالعه‌ی خواهران می‌شدن به راحتی شنیده می‌شد. در میون این رفت و آمدها، یکی که مشخص بود خیلی عصبانیه و داره با تلفن صحبت می‌کنه از کتابخونه زد بیرون و شروع کرد به داد زدن که "شماره‌ت رو می‌دم به دوست پسرم بیاد کلت رو بکنه، بیاد تیکه پاره‌ت کنه، آره....آره.....خودتی......هفت جدته.....حالا وقتی دوست پسرم اومد سراغت می‌فهمی، می‌دم باباتو در بیاره...."

با شنیدن این حرف‌ها، نگاه‌های حاکی از تعجب من و حسین به هم گره خورد. نگاه‌هایی که سوال‌های زیادی توش بود: "چرا؟ خوب اگه دوست پسرت نخواد دعوا کنه چی؟ اصلاً اگه اهل دعوا نباشه یا زورش به این یارو نرسه چی؟ یا اصلاً اگه بره و از یارو کتک بخوره چی؟ اونوقت حتماً اونی که کتک خورده رو ول می‌کنی و می‌ری سراغ اونی که زورش بیشتره. یهو بگو مسابقه‌ی انتخابی گذاشتی و الآن هم داری طرفین رو تحریک می‌کنی که بازی محیج‌تر بشه."


پ.ن:

این مطلب از مطالب قدیمی ست که در وبلاگ بلاگها منتشر شده بود.

—-------------------------------------------------------------------------
این مطلب در تلگرام: اینجا
  • م.صادق

SUT

حسین یا

نظرات  (۱)

سلام . هم اسم وبلاگت قشنگه هم مطالبی که قرار میدی .
ممنون . 
پاسخ:
متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی